Licenses un sertifikāti
Pirmā lieta, kas apstiprina to, ka 11.lv ir drošs spēlētājiem visos aspektos, ir saņemtā Latvijas Republikas Izložu un Azartspēļu uzraudzības inspekcijas izsniegtā licence. Licences saņemšana un turēšana prasa ļoti stingru prasību pastāvīgu ievērošanu un to pārkāpšana var sekmēties pat ar licences zaudēšanu.
Izrietot no regulatora stingrajiem nosacījumiem, azartspēļu lapas izmantotajai programmatūrai jabūt saņēmušai starptautiskas testēšanas aģentūras sertifikātu, lai pārliecinātos, ka tā ir godīga un droša. 11.lv programmatūru sertificējusi starptautiskā testēšanas laboratorija “Quinel”.
Datu drošība
Protams, nevar aizmirst arī datu apmaiņas drošību un konfidencionalitāti. Lai nodrošinātu datu apmaiņas drošību, arī 11.lv izmanto SSL šifrēšanu. Pārliecināties par lapas šifrēšanu var savā pārlūkā. Ja lapas nosaukums sākas ar HTTPS://, tas nozīmē, ka tiek izmantoti aktuālie šifrēšanas standarti. Datu šifrēšana arī dod garantiju par veikto maksājumu drošību.
Reģistrētoties azartspēļu vietnēs, spēlētāji norāda un iesniedz gana sensitīvu personīgo informāciju – vārdu un uzvārdu, adresi, bankas kontu un pat personu apliecinošu dokumenta fotogrāfiju. Ievērojot likuma prasības, 11.lv klientu datus glabā īpašā Latvijas Datu valsts inspekcijā reģistrētā datu bāzē, tāpēc par datu noplūdēm nevar būt nekādas runas.
Atbildīga spēle
Protams, nevar arī aizmirst par drošību atbildīgas spēles kontekstā. 11.lv pieejami vairāki limti, kas var palīdzēt novērst atkarības riskus. To starpā ir maksimālās likmes, iemaksu, apgrozījuma, zaudējuma un laika limti. Ja jūti, ka azartspēle sāk ietekmēt tavu sadzīvi un vēlies sevi pasargāt no vēl lielāku problēmu rašanās, iespējams uz laiku slēgt savu kontu vai
Klientu atbalsts
Dažādu jautājumu gadījumā 11.lv katru dienu no 9:00 līdz pat 23:00 pieejams profesionāls klientu serviss, kurā spēlētāji var uzdot sev interesējošos jautājumus vai meklēt risinājumu problēmu gadījumā.
Ar 11.lv iespējams sazināties dažādos veidos – tiešsaistes čatā (atrodams lapas apakšā), epastā ([email protected]) vai telefoniski. Katrā no šīm metodēm atbildes tiks sniegtas pēc iespējas ātrāk, taču iespējami operatīvākai saziņai iesakām primāri izmantot online čatu.
Pirms vērsties pēc palīdzības klientu servisā, vērts ieskatīties arī biežāk uzdoto jautājumu sadaļā (zem “Palīdzība” ikonas). Tur atradīsi informāciju par iemaksu un izmaksu veikšanu, maksājamajiem nodokļiem no gūtajiem laimestiem, limitu uzstādīšanu, sporta likmju veikšanu, konta verifikāciju un citām lietām.
No visa augstāk minētā var secināt, ka 11.lv izturas maksimāli atbildīgi pret saviem klientiem, sniedzot absolūtu drošību un kvalitatīvāko atbalstu problēmu gadījumā.